ASSESSMENT I DEVELOPMENT CENTRE

To najbardziej efektywna metoda diagnozy kompetencji. Oparta jest na obserwacji zachowań uczestników podczas realizacji zadań o charakterze symulacyjnym. Kluczowa dla obiektywnego obrazu diagnozowanych kompetencji jest m.in. różnorodność zadań oraz wielość obserwacji. Dokonują jej asesorzy – osoby przeszkolone i posiadające wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu procesów AC/DC.

  • diagnoza kompetencji (pracowników bądź kandydatów do pracy)
  • selekcja (np. rekrutacja zewnętrzna lub wewnętrzna pracowników) –
    Assessment Centre
  • rozwój pracowników – Development Centre
  • dla każdego pracownika bądź kandydata do pracy
  • dla osób na różnych poziomach stanowisk (potencjalni stażyści, specjaliści, wyższa kadra menedżerska, Zarząd)
  • dla każdej branży (np. bankowość, IT, produkcja, automotive, FMCG, farmacja)
     Procesy oceny kompetencji przydatne są m.in. w momentach, gdy organizacja:

  • planuje zmiany (np. związane z fuzją)
  • potrzebuje wyłonić talenty
  • chce zapewnić sobie efektywny proces rekrutacyjny
  • poszukuje sukcesorów
  • chce zbudować skuteczne zespoły projektowe
  • chce zadbać o rozwój ludzi
  • planuje zwolnienia
  • projektowanie modeli kompetencyjnych
  • przygotowanie metodologii do procesu AC/DC
  • realizację całego procesu
  • informację zwrotną dla uczestników i organizacji
  • dostosowanie istniejącego w organizacji profilu kompetencji do procesu AC/DC
  • konsultacje i wsparcie w samodzielnym przygotowaniu i przeprowadzeniu procesu AC/DC przez Klienta
  • szkolenia dla asesorów wewnętrznych

pełna oferta…