Naszym klientom oferujemy kompleksowość, doświadczenie, profesjonalizm i elastyczność. W oparciu o te cztery kryteria, tworzymy rozwiązania z zakresu doradztwa HR, diagnozy potencjału kompetencyjnego oraz rozwoju. Wspieramy ludzi i organizacje w procesie zmiany. Nasze rozwiązania oparte są na dogłębnej diagnozie potrzeb i możliwości klienta. Przyświeca nad idea usług H2H.
ASSESSMENT I DEVELOPMENT CENTRE
To najbardziej efektywna metoda diagnozy kompetencji. Oparta jest na obserwacji zachowań uczestników podczas realizacji zadań o charakterze symulacyjnym. Kluczowa dla obiektywnego obrazu diagnozowanych kompetencji jest m.in. różnorodność zadań oraz wielość obserwacji. Dokonują jej asesorzy – osoby przeszkolone i posiadające wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu procesów AC/DC.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Procesy oceny kompetencji przydatne są m.in. w momentach, gdy organizacja:
|
![]() |
|
FRIS STYLE MYŚLENIA
To nowoczesne narzędzie rozwoju. Powstało w oparciu o liczne badania przeprowadzone na polskiej populacji (m.in. menedżerach). Spełnia wszystkie kryteria rzetelności i trafności psychometrycznej. Pozwala odkrywać naturalne dla ludzi predyspozycje wynikające ze stylów myślenia i działania.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
FRIS warto zastosować w każdym momencie rozwoju organizacji, szczególnie jeśli:
|
![]() |
|
DRZEWO KARIERY
To nasza autorska metodologia pracy nastawiona na rozwój zawodowy zgodny z posiadanymi predyspozycjami, ograniczeniami i wartościami. Sprawdza się zarówno jako kontynuacja procesów Development Centre, jak i jako niezależne narzędzie stosowane w organizacjach, dla których ważny jest sukces i zmotywowani pracownicy.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Drzewo Kariery można wykorzystać w każdym momencie drogi zawodowej pracowników, szczególnie gdy organizacja:
|
![]() |
|
FEEDBACK
To narzędzie rozwoju i motywacji. Prosty, bezkosztowy, najbardziej dostępny sposób zarządzania zespołami oraz talentami w organizacji. Kluczowe dla skuteczności feedbacku jest udzielanie go w konstruktywny sposób oraz kaskadowanie w organizacji. Biorąc pod uwagę potrzeby współczesnego pokolenia pracowników ważne jest, aby informacja zwrotna przekazywana była na bieżąco oraz aby menedżerowie byli otwarci na jej przyjmowanie. Badania pokazują, iż organizacje, w których feedback jest stałym i naturalnym narzędziem pracy radzą sobie znacznie lepiej na rynku niż te, które takiego zwyczaju nie mają. Mają one również o wiele lepszy Employer Branding.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Feedback przydatny jest w organizacji zawsze. Szczególnie w momencie, gdy:
|
![]() |
|
MODELE KOMPETENCYJNE
To zbiór kompetencji uważanych za pożądane w danej organizacji. Kompletny model kompetencyjny zawiera definicje, wskaźniki behawioralne kompetencji (zachowania zapewniające skuteczność i oczekiwane w organizacji) oraz skalę ocen służącą do diagnozy poziomu kompetencji wśród pracowników. Są narzędziem do efektywnego i ustrukturyzowanego zarządzania ludźmi. Pomagają na każdym etapie funkcjonowania organizacji. Zarządzanie przez kompetencje daje możliwość łatwej diagnozy posiadanych w organizacji zasobów i planowania ich zagospodarowania z sukcesem dla biznesu.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Modele kompetencyjne przydatne są m.in., gdy organizacja:
|
![]() |
|
OUTPLACEMENT
To działania kierowane do osób, z którymi firma się rozstaje, najczęściej w wyniku zwolnień grupowych lub/i w przypadku rozstań z osobami kluczowymi. To metoda znacząco poprawiająca wizerunek pracodawcy na rynku oraz ułatwiająca jej pracownikom odnalezienie się w nowej rzeczywistości.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
SOOP
System Okresowych Ocen Pracowniczych opiera się o ocenę kompetencji wszystkich pracowników organizacji i zakłada ich regularne spotkania z menedżerami w celu dokonania oraz omówienia tej oceny.
![]() |
|
![]() |
Organizacja może wdrożyć SOOP w każdym momencie swojego istnienia, szczególnie jeśli:
|
![]() |
|
AKADEMIA ASESORA
Organizacjom, które znają lub chcą poznać efektywność zastosowania procesów Assessment/ Development Centre oferujemy wsparcie w przygotowaniu pracowników do samodzielnego opracowania i prowadzenia sesji. Szkolimy zarówno przedstawicieli działów HR, jak i biznesu.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
SZKOLENIA:
Wszystkie szkolenia i warsztaty realizujemy po dokładnym zbadaniu potrzeb klienta, a ich zawartość i sposób pracy dostosowujemy do zdiagnozowanych oczekiwań. W trakcie warsztatów wykorzystujemy m.in. nasz model Drzewa Kariery oraz test Style Myślenia FRIS. Specjalizujemy się w szkoleniach w następujących obszarach:
![]() |
Skuteczna motywacja w XXI w. Dzisiejsze organizacje zwracają uwagę na fakt, że popularny dotąd system kar i nagród jest coraz mniej skuteczny. Pokażemy menedżerom i nauczymy ich jak efektywnie motywować pracowników. |
![]() |
Zarządzanie talentami Współczesne organizacje borykają się z odchodzeniem pracowników, brakiem motywacji czy spadkiem efektywności. W trakcie warsztatów nauczymy menedżerów jak przeciwdziałać tym trudnościom. |
![]() |
Efektywna komunikacja w organizacji Częstym problemem w szybko zmieniającej się rzeczywistości jest brak umiejętności porozumienia się między poszczególnymi pracownikami i zespołami w organizacjach. Bazując na łatwych do wdrożenia wskazówkach nauczymy waszych pracowników, jak skutecznie porozumiewać się między sobą. |
![]() |
Sztuka rozwojowego feedbacku Wielu menedżerów nie potrafi bądź nie chce udzielać pracownikom rozwojowej informacji zwrotnej. W trakcie warsztatów przekonamy ich do tego, że warto takie działania wdrażać oraz nauczymy prostych i bardzo skutecznych metod udzielania informacji zwrotnej. |